دل واژه هایم * ماهیُ ماه

-- دل واژه هایی از جنس باران --

دل واژه هایم * ماهیُ ماه

-- دل واژه هایی از جنس باران --

دل واژه هایم * ماهیُ ماه

اینجا ؛
گذرگاهی است
که میتوانی در آن ؛
نفس های به شماره افتاده ات را
تازه کنی . . .

*****************
سلام
بسیار سپاسگزارم که به "دل واژه هایم"
سر میزنید . . .


* شعرهای من مخاطب خاص ندارند .
فقط از دل بر میان ؛ امیدوارم که
بر دل هاتون هم بشینه .


* کپی برداری از مطالب این وبلاگ؛
"فقط با ذکر منبع" بلامانع است.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

بی واژه ترین

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۵۵ ق.ظ

نوبتِ از تو نوشتن که میشود
واژه و معنا کم می آیند .

بی تردید
تو ؛
بی واژه ترین جمله عاشقانه ای برایم .
 

 

(ماهیُ ماه)

 

نظرات  (۴)

:)) 

پاسخ:

مرسی که بهم سر میزنی، دوست جان 🙂

🌸🌸

پاسخ:

❤🙂🙂❤


۱۳ مهر ۹۹ ، ۰۷:۳۹ فاطمه حیدری (رضوان)

تا در ره عشق آشنای تو شدم 

با صد غم و درد مبتلای تو شدم 

 

لیلی وش من به حال زارم بنگر

مجنون زمانه از برای تو شدم

وحشی بافقی 

 

سلام 

زیباست  

پاسخ:

سلام
چقدر لذت بردم از انتخاب شعری که 
برام فرستادید .


زنده و برقرار باشید .

خیلی قشنگ بود 💙

پاسخ:

سلام .
ممنونم که بهم سر زدی 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی