دل واژه هایم * ماهیُ ماه

-- دل واژه هایی از جنس باران --

دل واژه هایم * ماهیُ ماه

-- دل واژه هایی از جنس باران --

دل واژه هایم * ماهیُ ماه

اینجا ؛
گذرگاهی است
که میتوانی در آن ؛
نفس های به شماره افتاده ات را
تازه کنی . . .

*****************
سلام
بسیار سپاسگزارم که به "دل واژه هایم"
سر میزنید . . .


* شعرهای من مخاطب خاص ندارند .
فقط از دل بر میان ؛ امیدوارم که
بر دل هاتون هم بشینه .


* کپی برداری از مطالب این وبلاگ؛
"فقط با ذکر منبع" بلامانع است.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

تو در من زنده ای

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ق.ظ

 

قلبم را برایَت کنار گذاشته ام . . .

تو در من زنده ای!

ما با هم نفس میکشیم

با هم قدم برمیداریم

با هم رویا میبافیم وُ

با هم عاشقی میکنیم . . .

 

زندگی

یک جور عجیبی

هر روز ؛

ما را با هم تکرار میکند . . .

 

(ماهیُ ماه)

 

نظرات  (۶)

سلام مثل یک نسیم خنک که به صورت آدم می خوره لذت بخش بود.

یاد یک تیکه شعر از اهنگی افتادم که می گفت.

با من قدم بزن من هوای تو رو نفس میکشم
دست بیار به سمتم از کل دنیا دست میکشم


 

پاسخ:
سلام .
چه تعبیر زیبایی بود .
کاملا حسش کردم 🙂🌺
خوشحالم که خوش تون اومده، جناب صدر .

اون شعری هم که نوشتید رو
فکر کنم آقای علی سورنا خوندن 🙂
آهنگشونو گوش کردم الان.


سلام 

حتی اگه واقعا کنارمون هم نباشه همینه؟ 

یا هرآنکه از دیده برفت از دل برود؟

پاسخ:
سلام عزیزم .
بنظرم عاشق واقعی برای دیدن معشوقش 
نیاز به چشم ظاهر نداره و برای عاشقی کردن،
نیاز نیست حتما معشوق کنارش باشه .

بقول فریدون مشیری : 
《 حذر از عشق ندانم ،
سفر از پیش تو هرگز نتوانم ، نتوانم … ! 》


سلام ممنون؛ لطف دارید.

بله درست گفتید،خواننده مورد علاقم بود ولی به خاطر فضای آهنگاش سعی کردم دیگه پیگر نشم.

پاسخ:
سلام.
بله. یه مقدار فضای آهنگاشون غم آلود و سنگینه .
منم به واسطه ی اون قطعه شعر شما باهاشون 
آشنا شدم 🙂


( من همچنان منتظر پست جدیدتون هستم 🙂 )

سلام. سلام.سلام... .:).

چه زیبا😄👌👌👌🌻... .؛).

پاسخ:

سلام به شما .
خیلی ممنونم از نظر لطف تون .
خوشحالم که خوشتون اومده 🌺


چه عجببببب بلاخره ماهی و ماه نوشتتت خیلی وقت بود هیچ اثری نبود از وبت 

پاسخ:
سلام عزیزم ❤
مررررسی ی ی ی  که سر زدی بهم 🙏🙏

آره .
چند وقتی اصلا دل و دماغ نوشتن نداشتم .
تا اینکه تصمیم گرفتم برای آرامش خودمم که شده
دوباره شروع کنم به نوشتن . 
امیدوارم که خوشت اومده باشه 🙂🌹

عالیی بوددد دلم برا قلمت تنگ شده بوددد خوشحالم دوباره مینویسی 

پاسخ:

مرررررسی ی ی ی مهربونم ❤🙏🌹
ماچ به لُپات 😍😘😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی