دل واژه هایم * ماهیُ ماه

-- دل واژه هایی از جنس باران --

دل واژه هایم * ماهیُ ماه

-- دل واژه هایی از جنس باران --

دل واژه هایم * ماهیُ ماه

اینجا ؛
گذرگاهی است
که میتوانی در آن ؛
نفس های به شماره افتاده ات را
تازه کنی . . .

*****************
سلام
بسیار سپاسگزارم که به "دل واژه هایم"
سر میزنید . . .


* شعرهای من مخاطب خاص ندارند .
فقط از دل بر میان ؛ امیدوارم که
بر دل هاتون هم بشینه .


* کپی برداری از مطالب این وبلاگ؛
"فقط با ذکر منبع" بلامانع است.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

بهشت، روی زمین

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۲۸ ب.ظ

 

《عشق》 را قلمه بزن ،

پایش کودِ 《مهربانی》 بریز

و هر روز با 《محبت》 آبیاری اش کن . . .

آنوقت خواهی دید

که ثمره اش

چیزی جز 《بهشت》،

روی زمین نخواهد بود . . .  

 

(ماهیُ ماه)

 

 

نظرات  (۷)

۱۸ دی ۹۹ ، ۱۹:۰۰ ( ک) شباهنگ

‌کاملا زیبا فرمودید ، 

اما کسی که عاشق میشود باید اول 

قلمه زدن را یاد بگیرد و محبت را 

شناخته باشد، که چنین کسانی کم پیدا می‌شوند 

پاسخ:

سلام .
بله . دقیقا همینطور هستش .

عاشق شدن و عاشق ماندن
کار هر کسی نیست .


سلام :)

آخ که چقدر نوشته‌هاتونو دوست دارم 😍🌹

پاسخ:
سلام به روی مااااهت مبینای عززززیززززم 😘❤
مرسی که بهم سر میزنی وُ
نوشته هامو میخونی 🙏🌺

منم قلمتو دوست دارم .
چرا دیگه نمی نویسی ؟
دلم برای نوشته هات تنگ شده ❤

❤️🌹

 

راستش دیگه خط‌خطی‌هام به دلم نمیشینه...

حس میکنم دیگه توانایی نوشتن ندارم

نه اینکه اصلا نداشته باشم، ولی هرجوری که هست یه ایرادی ازش در میارم و از انتشارش منصرف میشم، وگرنه پیش‌نویس زیاده 🙂❤️

پاسخ:

خب طبیعیه عزیزم .
همه نویسنده ها و شاعرها
بعد از یه مدت نوشتن، دچار همچین حسی میشن .

یکم استراحت ،
دوباره شروع پر قدرت 🙂

یچیزی . . .
فکر کنم دچار
یجور سختگیری و ایده آل گرایی شدی، دوستم .
فقط سعی کن سمت این تفکرات نری
که به مرور خیلی اذیت ات میکنه.


چشم، ممنون از راهنماییتون 😘😘❤️❤️

پاسخ:

زنده باشی عززززیززززم ❤😘
برات موفقیت، آرزو میکنم همیشه
🌺🙏

ممنون همچنین ❤️🌹

پاسخ:

😘😘❤❤

زمین ؟ بهشت ؟ مگ داریم :) 

پاسخ:

سلام .
چرا که نه؟

بهشت جاییه که همه از زندگی شون
و از با هم بودنشون، خیلی خوشحالن .

اگر بخوایم میشه .
بشرطی که مهر و گذشت و فداکاری
اولویت اول آدمها باشه 🙂

سلام امیدوارم حالتون خوب خوب باشه

راستش من کلمه عذرخواهی رو کاربردی نمی دونم ولی خب تنها چیزی که آدم می تونه در این مواقع ازش استفاده کنه همین کلمه هست.

هرازگاهی من واقعا خالی می شم دستم به کاری نمی ره حتی نوشتن چند خط و باید ببخشید در حین رد بدل کردن ایده های کاری غیب شدم.

چک کردن خیلی وقته شماهم دست به قلم نشدین، امیدوارم پیام رو ببینید، بهترین ها رو براتون ارزو دارم

پاسخ:

سلام جناب صدر .
چقدر از پیام تون خوشحال شدم .

همیشه بدرخشید 🙏🌺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی