دل واژه هایم * ماهیُ ماه

-- دل واژه هایی از جنس باران --

دل واژه هایم * ماهیُ ماه

-- دل واژه هایی از جنس باران --

دل واژه هایم * ماهیُ ماه

اینجا ؛
گذرگاهی است
که میتوانی در آن ؛
نفس های به شماره افتاده ات را
تازه کنی . . .

*****************
سلام
بسیار سپاسگزارم که به "دل واژه هایم"
سر میزنید . . .


* شعرهای من مخاطب خاص ندارند .
فقط از دل بر میان ؛ امیدوارم که
بر دل هاتون هم بشینه .


* کپی برداری از مطالب این وبلاگ؛
"فقط با ذکر منبع" بلامانع است.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

کاش خیال ات بودم

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۸ ب.ظ

کاش خیال ات بودم ،
آنوقت بی پروا
پرسه میزدم در افکارت

تا شاید دیرتر فراموشم کنی . . .

کاش

خیال ات بودم . . . 

 

 

(ماهیُ ماه)

 

نظرات  (۴)

😞👌🏻

پاسخ:

ماچ به لُپات عزیزم  😘😘

۲۵ آذر ۹۹ ، ۰۰:۱۴ ( ک) شباهنگ

عمری گران را سپری کردم ، هرگز باورم نشد که 

دختر ها هم عاشق میشوند ، 

همیشه فکر میکردم ما پسر ها هستیم که عاشق میشویم 

و باید مجنون بودن را یاد بگیریم ، 

نوشته های شما تمام محاسباتم را در هم ریخت 

بسیار زیبا مینویسید ، شک ندارم که سخن عشق است 

پاسخ:
سلام .

خیلی ممنونم که سر میزنید و
مطالب وبلاگم  رو میخونید .
تشکر میکنم از لطف بیکران تون نسبت به دل واژه هام.

بنظرم عشق جنسیت نمیشناسه .
به "انسان ها" تعلق داره
فارغ از اینکه زن هستند یا مرد .
پیر هستند یا جوان .
زیبا هستند یا معمولی .

باید دلشون پذیرای این حس ناب باشه .

اینکه میگم "انسان ها" ، منظورم همه نیستن
فقط اونهایی که به کمال انسانیت رسیدن یا
برای رسیدن بهش تلاش میکنن . . .
خودشون رو جزیی از ذات الهی می دونن و برای
بهتر کردن هر چه بیشتر خودشون مرارت ها میکشن .
هر کسی لایق واژه "انسانیت" نیست .
(البته این نظر شخصی منه)


پ. ن : نوشته های من مخاطب خاص ندارن .
فقط دِلی هستن .
سعی میکنم خودم رو جای انسان های عاشق بذارم 
و با زبان ساده عمق وجودشون رو بیان کنم .
امیدوارم تونسته باشم .
گرچه که عاشق واقعی ؛
چیزی جز زیبایی و معرفت معشوقش نمیبینه . . .


۲۵ آذر ۹۹ ، ۱۴:۳۳ ح.شرونی .‌.

ای کاش هایی که فقط ای کاش میمونن

پاسخ:

سلام.
آره . دقیقا .

شاید هیچوقت هم
هیچکس ازشون با خبر نشه . . .


۲۵ آذر ۹۹ ، ۲۲:۴۰ ( ک) شباهنگ

بسیار زیبا توصیف فرمودید ، 

گاهی من فکر میکنم کسی که واقعا عاشق شد ،

دیگر او خودش نیست ، بلکه پیکی از خداوند است 

که باید به معشوق پیامی رساند و بگوید بیا تا یکی 

شویم همانگونه که با خداوند یکی هستیم ، 

بهر حال بنظر بنده هم عشق تنها راه متعالی شدن 

و به معشوق جاودانی رسیدن است ،

سخن در مورد عشق و عاشق و معشوق هرگز 

به انتها نخواهد رسید چون نقطه ی پایانی هم باز 

عشق خواهد بود ، سپاسگزارم از توصیف زیبای شما 

در جواب کامنت قبل 

پاسخ:

سلام مجدد .
بله دقیقا همینطوره که میفرمایید .


ممنونم از لطف بی انتها تون .
همیشه سبز باشید و برقرار .


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی