دل واژه هایم * ماهیُ ماه

-- دل واژه هایی از جنس باران --

دل واژه هایم * ماهیُ ماه

-- دل واژه هایی از جنس باران --

دل واژه هایم * ماهیُ ماه

اینجا ؛
گذرگاهی است
که میتوانی در آن ؛
نفس های به شماره افتاده ات را
تازه کنی . . .

*****************
سلام
بسیار سپاسگزارم که به "دل واژه هایم"
سر میزنید . . .


* شعرهای من مخاطب خاص ندارند .
فقط از دل بر میان ؛ امیدوارم که
بر دل هاتون هم بشینه .


* کپی برداری از مطالب این وبلاگ؛
"فقط با ذکر منبع" بلامانع است.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

ما

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ق.ظ

چقدر دلم یک *تو* میخواهد

که بشود بی دغدغه در کنارش راه رفت،

*من* بود وُ

*ما* شد.....


(ماهیُ ماه)


نظرات  (۳)

بسیار هم عالی، واقعا زیبا بود :)

"من" بود وُ
"ما" شد.....

*بود* صرفا فعلی در زمان گذشته هست که "من"ی وجود داشته بعد تبدیل به "ما" شده؟
یا 
"من" باشی و "ما" هم بشوی؟
نمیدونم منظورم رو رسوندم یا نه :|
پاسخ:
سلام.
سپاسگزارم که سر زدید :)

در اینجا ، فعل "بود" مربوط به گذشته ی "من" هستش که
با در کنار "تو" قرار گرفتن، تبدیل به "ما" میشه  :)

۲۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۵ یـک مـعــلـم . .
بی "تـو"،
"من"، درد دارد،
درد ِدلتنگی و آه ،
. .
تـو بیا
تا "تـو" شوم،
خسته ام از "مـن" بودن . .
.
.
+سلام وتقدیم احترام محضر شما،
وقتی شعراتون،قشنگه،
دیگه چی بایدگفت؟
مثل گُلی که قشنگه،
چه بگی،چه نگی  . .
:)

+شعراتون،
هم قشنگن و هم
الهام بخش . .

+شاعرانه هاتون مستدام . .
:)
پاسخ:
سلام به شما دوست خوبم :)

شعر زیبایی نوشتید.
از خوندنش واقعا لذت بردم :)

در ضمن،
شما خیلی لطف دارید به من
و دل واژه هام.
امیدوارم که خوشتون اومده باشه.
نظراتتون دل گرم ام میکنه :)

سپاس که سر میزنید :)

خیلی عالی ، 
همیشه یک "تو" کم است که "من" ها "ما" شوند و بماند این "تو"
تا پایدار باشد این "ما" بودن
پاسخ:
سلام.
اووووهووووم م م م  :(

کاش یه "تو" ای پیدا بشه که
لایق  این  "من" باشه،
تا این "ما" جاودان بمونه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی