دل واژه هایم * ماهیُ ماه

-- دل واژه هایی از جنس باران --

دل واژه هایم * ماهیُ ماه

-- دل واژه هایی از جنس باران --

دل واژه هایم * ماهیُ ماه

اینجا ؛
گذرگاهی است
که میتوانی در آن ؛
نفس های به شماره افتاده ات را
تازه کنی . . .

*****************
سلام
بسیار سپاسگزارم که به "دل واژه هایم"
سر میزنید . . .


* شعرهای من مخاطب خاص ندارند .
فقط از دل بر میان ؛ امیدوارم که
بر دل هاتون هم بشینه .


* کپی برداری از مطالب این وبلاگ؛
"فقط با ذکر منبع" بلامانع است.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

عجیب است!

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ب.ظ

عجیب است....

تو نیستیُ

همه چیز بوی تو را میدهد!

حتی آغوشم.....


(ماهیُ ماه)



نظرات  (۴)

۱۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۵ یـک مـعــلـم . .
سلام،
شعراتون خیلی قشنگن . .
خوندنی ولذت بخش :)
.
موفق باشین . .
پاسخ:
سلام به شما :)
ممنونم که سر میزنید.....

لطف دارید،
دل گرم ام میکنید با نظراتتون :)

:|
:)
پاسخ:
سلام.
مرسی که مثل همیشه
سر میزنید و خوشحالم می کنید :)

کاش نظرتون رو از طریق واژه ها میگفتید
تا اگر ایرادی هست بدونم :)

احساسم رو بیان کردم!
اولی احساسی شخصی ای که با خوندن دل واژه تون در من ایجاد شد
دومی هم احساس لذت از خوب نوشتن تون بود

وگرنه من رو چه به ایراد؟! :)
پاسخ:
سلام مجدد....

ان شا  ٕ  الله لب و دلتون همیشه خندون باشه
و پر از امید و هیاهوی شیرین :)

یعنی ، من موندم چی بگم !
فقط خدا تو رو نگه داره که با این واژه های زیبا اسباب دل خوشی ما میشی
مثل هیشه عالی
پاسخ:
سلام دوست ترینم :)

مرسی که هستی
و با نظرات دلگرم کننده ت
امید رو هدیه میکنی بهم.

خدا شما رو هم برای من و دل واژه هام حفظ کنه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی